merhabalar, belki aranızda emlakçı veya avukat vardır diye konu açtım. 2 yıl önce taşındım ev sahibim türktü geçen ekim sözleşme otomatik uzadı ama evi 2 ay önce yabancı birine sattı, yeni ev sahibim türkçe bilmiyor. yarım yamalak türkçe konuşan emlakçı çık diye beni aradı ama ekim başında (sözleşme 15 ekim 2020’de yapıldı) bana resmi ihtarname gelmezse otomatikman tekrar uzar mı sözleşmem? evi boşaltmam gerekir mi? bir de ben emlakçıya kirayı ödemek için tapuyla birlikte iban gönderin dedim ama bana dönüş yapmadı. her zaman kirayı günü gününe. ödedim ama ne iban atan var ne de benden para isteyen. 2 aydır kirayı ödeyemedim (yine de ne olur ne olmaz diye harcamıyorum ) bilgisi olan arkadaşlar beni bilgilendirirse çok sevinirim nasıl bir yol izlemem hakkında