chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ülkeyi ne hale getirdiler. Ülkeye herkes giriyor, ama biz bir yere gidemiyoruz.
Ülkenin gelecek zamanda Türklerin azınlık, yabancıların ise çoğunluk olacağı aşikar.
Hocam şu an oturduğum semtte o kadar çok yabancı var ki mecbur uygun fiyatlı diye oradan tutmuştum evi ekimde nasıl olacak çok merak ediyorum sonum