Sıkıldım artık. (Looney adlı üye hakkında.) - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sıkıldım artık. (Looney adlı üye hakkında.)
19
●
1.474
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Sıkıldım artık. (Looney adlı üye hakkında.)
1
2
3
07-06-2022, 21:27:59
#19
ReaptioS
@
BilalBayar
; Hocam eksi ticaret puanını silebilirmiyiz rica etsem.
07-06-2022, 21:28:26
#20
Emrah
Googital.com
Üye uzaklaştırıldı, konudaki üyelere verilen negatifleri kaldıracağız.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler