• 07-06-2022, 21:22:38
    #10
    @BilalBayar; Sıkıldık artık bu üye ve multi hesaplarından canı sıkıldıkça bir hesap açıp geliyor foruma.
  • 07-06-2022, 21:23:38
    #11
    @Looney; kaşınıyormusun sen ?
  • 07-06-2022, 21:24:46
    #12
    Boş herif banada attı eksi ticaret puanı. Boş gelmiş boş gidicek.
  • 07-06-2022, 21:25:52
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Bu Multi üyelikler konusunda daha kapsamlı bir özveri bekliyoruz lütfen bizi dikkate alın bir - ticaret bile tüm ticaretleri olumsuz etkiliyor
  • 07-06-2022, 21:26:14
    #14
    Bu çocuğa sövmek müstehak.
  • 07-06-2022, 21:26:20
    #15
    çocuk muhtemelen
  • 07-06-2022, 21:27:03
    #16
    royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu çocuğa sövmek müstehak.
    Kesinlikle katılıyorum.
  • 07-06-2022, 21:27:06
    #17
    @Bip; hocam bu arkadaş banada - itrader yollamıs silebilirmiyiz
  • 07-06-2022, 21:27:55
    #18
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir haftalık üye, Hangi ara bukadar kişi ile alışveriş yaptında d-olandırıldın.
    Belli ki boş işler peşindesin. Böyle devam ettiğin müddetçe hiçbir zaman büyük işler yapamayacaksın.
    Aman tanrım dedim.
    Üstteki alıntıladığım mesajdan dolayı adamla bugüne kadar en ufak yazışmamız olmamasına rağmen bana negafit i-trader attı.

    @Bip;