Sıkıldım artık. (Looney adlı üye hakkında.)
19
●1.474
- 07-06-2022, 21:27:03Kesinlikle katılıyorum.royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-06-2022, 21:27:55Aman tanrım dedim.A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üstteki alıntıladığım mesajdan dolayı adamla bugüne kadar en ufak yazışmamız olmamasına rağmen bana negafit i-trader attı.

@Bip;
