• 06-06-2022, 19:35:00
    #1
    Çevremdeki arkadaşlarıma rank kasıyorum diye radyant 34. hesabımı banladı. Çok saçma değil mi? Adamlar oynadıkları ranktan memnun değil diye kasıyorum ban yiyen ben oluyorum.
  • 06-06-2022, 19:39:26
    #2
    Güzel olmuş. Keşke tüm smurflerin başına aynı şey gelse
  • 06-06-2022, 19:39:27
    #3
    Hocam neden başkasının hesabını kasıyorsunuz ki? Yani maça sizin gibi smurf oyuncular geliyor ve oyundan tadımız kaçıyor. Kendi emekleri ile bırakın çıksınlar.
  • 06-06-2022, 19:39:51
    #4
    Bilerek boostlamak yasak, iyi oluyor sizlere.
  • 06-06-2022, 19:39:58
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Smurf hesap kasımı 6 ay kadar önce yasaklandı
  • 06-06-2022, 19:43:23
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Yorumları okudum herkes smurf girenlerden şikayetçi 😂 oyunu kurallarına göre oynamak lazım
  • 06-06-2022, 19:45:42
    #7
    kendi emekleriyle ve kendi bilekleriyle rank atlamaları varken..
  • 06-06-2022, 19:53:20
    #8
    Olaya her iki taraftan da bakmak gerekiyor.
    Elo boost yapanlar/yaptıranlar neden yaptırıyor?
    Örneğin aim'i ve oyun bilgisi plat-dia arasında olan bir oyuncuya ait hesap silver-gold arasındaki toxicler yüzünden bir türlü plat olamıyor.
    Bunun için elo boost yaptırıyor veya yapıyorlar.Onun dışında yeni hesap alındığında da kendi main rank'ına yükseltmek için boosting hizmeti satın alıyorlar.
    Fakat boosting yapan oyuncu karşı takıma gelince işte o zaman sinirler bozuluyor.Ben burada her iki tarafa da hak veriyorum.Bunun çözümü olur mu bilmiyorum ama bence her iki taraf da haklı.
  • 06-06-2022, 20:13:59
    #9
    Yoksa o geçen maçıma Smurf olarak gelen sen miydin?