Olaya her iki taraftan da bakmak gerekiyor.
Elo boost yapanlar/yaptıranlar neden yaptırıyor?
Örneğin aim'i ve oyun bilgisi plat-dia arasında olan bir oyuncuya ait hesap silver-gold arasındaki toxicler yüzünden bir türlü plat olamıyor.
Bunun için elo boost yaptırıyor veya yapıyorlar.Onun dışında yeni hesap alındığında da kendi main rank'ına yükseltmek için boosting hizmeti satın alıyorlar.
Fakat boosting yapan oyuncu karşı takıma gelince işte o zaman sinirler bozuluyor.Ben burada her iki tarafa da hak veriyorum.Bunun çözümü olur mu bilmiyorum ama bence her iki taraf da haklı.