• 06-06-2022, 11:52:11
    #10
    Keşke sitedeki tüm reklamlar LinkedIn metin formatında olsa.
  • 06-06-2022, 12:00:43
    #11
    Yeni reklam alanları keşfediliyor
  • 06-06-2022, 12:01:09
    #12
    Adguard kullanın boş verin 😄
  • 06-06-2022, 12:08:50
    #13
    Üzülerek söylüyorum ki r10'da adblock aktif, adblock'u kaldırınca kendimi farklı bir forumda gibi hissediyorum. Forumun ayakta kalması için reklamlar tabiki şart ama ben reklamlı sürüme bir türlü adapte olamıyorum.
    Reklamsız sürüm paketi falan çıkarsa abone olabilirim.
  • 06-06-2022, 13:38:56
    #14
    rokito reklam peşinde.çokito çiko miko peşinde @Netkreatif;
  • 06-06-2022, 13:53:38
    #15
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rokito reklam peşinde.çokito çiko miko peşinde @Netkreatif;
    Çikolata karşılığında imzamda reklam fikri çık aklımdan
  • 06-06-2022, 13:57:18
    #16
    Reklamsız üyelik satışları nerde kaldı