Üzülerek söylüyorum ki r10'da adblock aktif, adblock'u kaldırınca kendimi farklı bir forumda gibi hissediyorum. Forumun ayakta kalması için reklamlar tabiki şart ama ben reklamlı sürüme bir türlü adapte olamıyorum.
Reklamsız sürüm paketi falan çıkarsa abone olabilirim.