• 06-06-2022, 09:08:26
    #28
    Terbiyesiz ahlaksız adam nicke bak @Celilzzers;
  • 06-06-2022, 10:02:25
    #29
    kimse beni etiketlemedi ama bay prens bana biraz garip geldi
  • 06-06-2022, 10:05:35
    #30
    LorPeyniri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence benim nickte fena değil, profil fotoğrafıyla birleşince tatlı bir uyum oluyor
    nick, profil resmi, imza diye devam etmek gerek. mavideve'de güzel.
  • 06-06-2022, 12:44:02
    #31
    Kendine has : )) @Lim10Ata;
  • 06-06-2022, 12:49:51
    #32
    Platin üye
    Ieader adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendine has : )) @Lim10Ata;
  • 06-06-2022, 13:43:38
    #33
    Netkreatif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Terbiyesiz ahlaksız adam nicke bak @Celilzzers;
    bende aynısını yazacaktım.belki o niki unutturmak için yaranı deşmeyim dedim
  • 06-06-2022, 13:57:11
    #34
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende aynısını yazacaktım.belki o niki unutturmak için yaranı deşmeyim dedim
    Benim için bir yara değil aksine eğlendiğim güzel vakitler geçirdiğim bir nick oldu. Az makarasını yapmadık müşterilerimle.


    Bu nickin bile bir hikayesi var. Bir kaç sene önce Lise 1'de iken arkadaşlarımın bana bulduğu ve telefon rehberlerine öyle kaydettiği bir isimdi bu Celilzzers Hatta öğretmenlerimden bile bilenler vardı bu nicki. Okulda iyi makarasını yapıyorduk. Celilzzers aşağı celilzzers yukarı ahahah.

    Tabii r10daki bazı insanlardan aşağılayanlar ve hakkımda kötü konuşanlar elbet oldu onları Allah'a havale ediyorum eğlenceden anlamıyorlarsa ben ne yapabilirim.
  • 06-06-2022, 19:48:45
    #35
    silent34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @dikine_solucan; bence 1. Seçilir. 😅
    O kadarmı garip ya
  • 06-06-2022, 20:21:26
    #36
    @Seyy-İT