bende aynısını yazacaktım.belki o niki unutturmak için yaranı deşmeyim dedim
Benim için bir yara değil aksine eğlendiğim güzel vakitler geçirdiğim bir nick oldu. Az makarasını yapmadık müşterilerimle.
Bu nickin bile bir hikayesi var. Bir kaç sene önce Lise 1'de iken arkadaşlarımın bana bulduğu ve telefon rehberlerine öyle kaydettiği bir isimdi bu Celilzzers

Hatta öğretmenlerimden bile bilenler vardı bu nicki. Okulda iyi makarasını yapıyorduk. Celilzzers aşağı celilzzers yukarı ahahah.
Tabii r10daki bazı insanlardan aşağılayanlar ve hakkımda kötü konuşanlar elbet oldu onları Allah'a havale ediyorum eğlenceden anlamıyorlarsa ben ne yapabilirim.