LorPeyniri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence benim nickte fena değil, profil fotoğrafıyla birleşince tatlı bir uyum oluyor
nick, profil resmi, imza diye devam etmek gerek. mavideve'de güzel.