R10'da Gördüğünüz En Garip Nickler ?
36
●2.204
- 06-06-2022, 10:05:35nick, profil resmi, imza diye devam etmek gerek. mavideve'de güzel.LorPeyniri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-06-2022, 13:43:38bende aynısını yazacaktım.belki o niki unutturmak için yaranı deşmeyim dedimNetkreatif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-06-2022, 13:57:11Benim için bir yara değil aksine eğlendiğim güzel vakitler geçirdiğim bir nick oldu. Az makarasını yapmadık müşterilerimle.eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu nickin bile bir hikayesi var. Bir kaç sene önce Lise 1'de iken arkadaşlarımın bana bulduğu ve telefon rehberlerine öyle kaydettiği bir isimdi bu Celilzzers
Hatta öğretmenlerimden bile bilenler vardı bu nicki. Okulda iyi makarasını yapıyorduk. Celilzzers aşağı celilzzers yukarı ahahah.
Tabii r10daki bazı insanlardan aşağılayanlar ve hakkımda kötü konuşanlar elbet oldu onları Allah'a havale ediyorum eğlenceden anlamıyorlarsa ben ne yapabilirim.
- 06-06-2022, 19:48:45O kadarmı garip yasilent34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
