R10 Su Zincirine Halka Ol - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 Su Zincirine Halka Ol
7
●
310
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 Su Zincirine Halka Ol
Anket
Konu vesilesiyle şimdi su içtin mi ?
Toplam Katılımcı Sayısı:
14
Konu vesilesiyle şimdi su içtin mi ?
Evet konu vesilesiyle şimdi su içtim
%57,14 (8 Oy)
Hayır su felan içmedim içmicem içtiremezsin içtiremezler
%42,86 (6 Oy)
05-06-2022, 15:32:14
#1
Elma
Malum havalar sıcak ve çoğumuz su içmeyi ihmal ediyoruz.Şu an açılan bu konu vesilesiyle su içenler yazabilir mi aşağıya
Benim en sevdiğim içecek su zaten o yüzden direkt içerek başlattım zinciri
05-06-2022, 15:33:29
#2
deffydark
çok iyi pr konusu üstlerden yorum kiralanır
05-06-2022, 15:33:45
#3
rizazeybek
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Aklıma gelmediğinden dolayı günde sadece 2 bardak su içiyorum konuyu gördüm ve gidip içtim teşekkürler r10
05-06-2022, 15:37:12
#4
TCS_Graphic
Hatırlatma için teşekkürler hocam
05-06-2022, 15:42:34
#5
HalilStore
Bu içtiğimle bugünkü 1.5L falan oldu teşekkürler 👍
Gün sonu 4 L olur sanırım 😄
05-06-2022, 15:44:30
#6
AnaBayin
Üyeliği durduruldu
İlk bardağı icicem sanırım birazdan
05-06-2022, 15:44:58
#7
leaver
masamda bir kavonoz suyla okuyorum konuyu, kapağını açıp koca bir yudum aldım
05-06-2022, 15:49:41
#8
eyefive5
konudan bağımsız günde 3-5 litre arası şu içerim zaten
kola su yerine geçmez .vücut 1 litre kolayı atmak için 3-5 litre su harcıuor diye biliyorum.ona göre serinlemek için kola içmeyin
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler