Anket Konu vesilesiyle şimdi su içtin mi ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 14
Konu vesilesiyle şimdi su içtin mi ?
Evet konu vesilesiyle şimdi su içtim
%57,14 (8 Oy)
Hayır su felan içmedim içmicem içtiremezsin içtiremezler
%42,86 (6 Oy)
  • 05-06-2022, 15:32:14
    #1
    Malum havalar sıcak ve çoğumuz su içmeyi ihmal ediyoruz.Şu an açılan bu konu vesilesiyle su içenler yazabilir mi aşağıya

    Benim en sevdiğim içecek su zaten o yüzden direkt içerek başlattım zinciri
  • 05-06-2022, 15:33:29
    #2
    çok iyi pr konusu üstlerden yorum kiralanır
  • 05-06-2022, 15:33:45
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aklıma gelmediğinden dolayı günde sadece 2 bardak su içiyorum konuyu gördüm ve gidip içtim teşekkürler r10
  • 05-06-2022, 15:37:12
    #4
    Hatırlatma için teşekkürler hocam
  • 05-06-2022, 15:42:34
    #5
    Bu içtiğimle bugünkü 1.5L falan oldu teşekkürler 👍
    Gün sonu 4 L olur sanırım 😄
  • 05-06-2022, 15:44:30
    #6
    Üyeliği durduruldu
    İlk bardağı icicem sanırım birazdan
  • 05-06-2022, 15:44:58
    #7
    masamda bir kavonoz suyla okuyorum konuyu, kapağını açıp koca bir yudum aldım
  • 05-06-2022, 15:49:41
    #8
    konudan bağımsız günde 3-5 litre arası şu içerim zaten kola su yerine geçmez .vücut 1 litre kolayı atmak için 3-5 litre su harcıuor diye biliyorum.ona göre serinlemek için kola içmeyin