Malum havalar sıcak ve çoğumuz su içmeyi ihmal ediyoruz.Şu an açılan bu konu vesilesiyle su içenler yazabilir mi aşağıya

Benim en sevdiğim içecek su zaten o yüzden direkt içerek başlattım zinciri