2023 de Türkiyede olacak hocam süper güç olup dünyanın internet merkezi olacağız çok şükür lozan bitiyor daha çok kıskanacaklar bizi hatta biz artık internete ücret vermeyeceğiz o kadar bolluk olacak ki devlet üstüne bize para verecek ah ah bi 2023 gelse!:d
Şu clickbait haberlerden nefret ediyorum ya. Hiçbiri mi adam akıllı araştırma yapmaz. Gerçi dertleri o değil ki, ne kadar çok ziyaretçi çekelim onun derdindeler. Ciddi ciddi "biz daha 100 mbps'i zor buluyoruz" yazmışlar bir de.