2023 de Türkiyede olacak hocam süper güç olup dünyanın internet merkezi olacağız çok şükür lozan bitiyor daha çok kıskanacaklar bizi hatta biz artık internete ücret vermeyeceğiz o kadar bolluk olacak ki devlet üstüne bize para verecek ah ah bi 2023 gelse!:d