• 02-06-2022, 01:39:20
    #1
    Merhabalar, r10.net ailesi. Köpeğimi dün sabah yorgunluk, halsizlik ve kusma nedeniyle veterinere götürdüm. Akciğerlerinde problem varmış yaklaşık olarak %25 civarında kullanabiliyormuş şu anda, 1 haftalık bir tedavi süreci olacak, serum bağlayıp oksijen takviyesi yapacaklar, ilk 72 saatin kritik olduğunu söyledi. Beraber yatıp kalktığım dostum için dualarınıza ihtiyacım var, aranızda veteriner olup sonuçlarını incelemek isteyen varsa paylaşabilirim. Takatim kalmadı, lütfen bana nasıl dayanabileceğim konusunda da yardım edin.
  • 02-06-2022, 01:40:27
    #2
    allah yardımcısı olsun hocam benim de 4 kedim var kıllarına zarar gelse kahrolurdum sizi çok iyi anlıyorum
  • 02-06-2022, 01:40:57
    #3
    LOTUSLİSANS.COM
    umarım bi an önce iyileşir. çok üzüldüm gerçekten. insanın yol arkadaşına bi şey olunca çok kötü oluyor...
  • 02-06-2022, 01:41:23
    #4
    Çok üzüldüm hocam çok geçmiş olsun. İnsanın evladı gibi oluyorlar çok iyi biliyorum o duyguyu. İnşallah en kısa zamanda sağlığına kavuşur
  • 02-06-2022, 01:41:25
    #5
    Allah yardımcınız olsun, umarım sıkıntısız bir şekilde tedavisi başarıyla sonuçlanır.Kafanızı dağıtacak herhangi bir aktiviteniz yoksa ve çok gerginseniz bir sakinleştirici alın isterseniz.
  • 02-06-2022, 01:48:15
    #6
    ismailcavus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    allah yardımcısı olsun hocam benim de 4 kedim var kıllarına zarar gelse kahrolurdum sizi çok iyi anlıyorum
    umarım Allah yardımcımız olur hocam, güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim.

    whitelotus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    umarım bi an önce iyileşir. çok üzüldüm gerçekten. insanın yol arkadaşına bi şey olunca çok kötü oluyor...
    Bir anda çöküp bir anda bu şekilde oldu hocam, iyi dilekleriniz için size de çok teşekkür ederim.

    Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok üzüldüm hocam çok geçmiş olsun. İnsanın evladı gibi oluyorlar çok iyi biliyorum o duyguyu. İnşallah en kısa zamanda sağlığına kavuşur
    Beraber yatıp, beraber kalkıyorduk. Bazen ben geç kalkıyorum diye beni yalayarak uyandırıyordu. Gerçekten çok üzücü bunları hatırlamak. İyi dilekleriniz için size de çok teşekkür ederim hocam.

    GuarDofErun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah yardımcınız olsun, umarım sıkıntısız bir şekilde tedavisi başarıyla sonuçlanır.Kafanızı dağıtacak herhangi bir aktiviteniz yoksa ve çok gerginseniz bir sakinleştirici alın isterseniz.
    Sabahtan beri tek lokma geçmiyor boğazımdan hocam, iyi dilekleriniz için sizlere de çok teşekkür ederim.
  • 02-06-2022, 01:48:42
    #7
    🔶 Stripe - Paypal 🔶
    Çok geçmiş olsun.
  • 02-06-2022, 01:54:42
    #8
    BilalBayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun.
    Umarım geçer hocam, size de güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim.
  • 02-06-2022, 01:56:14
    #9
    Allah şifa versin hocam, inşallah bir an önce sağlığına kavuşur.