Merhabalar, r10.net ailesi. Köpeğimi dün sabah yorgunluk, halsizlik ve kusma nedeniyle veterinere götürdüm. Akciğerlerinde problem varmış yaklaşık olarak %25 civarında kullanabiliyormuş şu anda, 1 haftalık bir tedavi süreci olacak, serum bağlayıp oksijen takviyesi yapacaklar, ilk 72 saatin kritik olduğunu söyledi. Beraber yatıp kalktığım dostum için dualarınıza ihtiyacım var, aranızda veteriner olup sonuçlarını incelemek isteyen varsa paylaşabilirim. Takatim kalmadı, lütfen bana nasıl dayanabileceğim konusunda da yardım edin.