Merhaba iyi forumlar arkadaşlar, bir şey dikkatimi çekti ben de paylaşmak istedim. Tamamen tecrübeme dayanarak bunu yazıyorum, kimse yanlış anlamasın.
Bir kişi ile ticaret yapıyorsanız ve o kişi yazışmaların da " kral " kelimesini kullaniyorsa o kişi ile ticaret yaparken tedbirli olun.
Kraldan çok kralcı oluyorlar. Kral şöyle , kral böyle derken adam bir bakmışsınız sizi dolandiri vermiş.
Dolandırıcıyı tanımanın püf noktasi
24
●1.054
- 02-06-2022, 01:07:00
- 02-06-2022, 01:11:45Garip bi bakış açısı
ama dediğiniz gibi dikkat etmekte fayda var.
buzmavisi26 bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.