• 02-06-2022, 01:28:21
    #19
    muhtemelen bu mesaj silinecek fakat demeden edemeyeceğim. Ben de açıkcası samsunlularla ticaret yapmıyorum. Çünkü 3 samsunlu ile ticaret yaptım 3ü de *********** çıktı. Teknoclouds'u saymıyorum
  • 02-06-2022, 01:29:21
    #20
    Ben; anladım, yarın yapalım olur mu?
    D0landrıcı; tamam hocam olur.

    iki dakika sonra...
    D; hocam acil işim çıktı da şimdi yapsak olur mu?
    B; görüldü...
    D; hocam?
    D; valla acil olmasa bu şekilde davranmazdım
    B; tamam hocam iban atın halledelim.
    D; iban atar ve engeller...
  • 02-06-2022, 01:30:00
    #21
    ismailcavus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    muhtemelen bu mesaj silinecek fakat demeden edemeyeceğim. Ben de açıkcası samsunlularla ticaret yapmıyorum. Çünkü 3 samsunlu ile ticaret yaptım 3ü de *********** çıktı. Teknoclouds'u saymıyorum
    Şahsa özel bir hitam da bulunmadik, sadece genelleme yapildi. Konum silincek bir durumu yok
  • 02-06-2022, 01:30:25
    #22
    kvp
    helpful
    *********** olduğunu anladığım an;

  • 02-06-2022, 01:31:28
    #23
    Her fiyatı kabul ederler genelde ne koparirsam o kar mantiği ve pazarlık yapmazlar doğru dürüst hemen parayı alıp kaçmak isterler
  • 02-06-2022, 02:06:55
    #24
    Ben de dostum diyenler den korkuyorum hocam
  • 02-06-2022, 02:21:05
    #25
    bundan sonra kral diyen herkes dolandırıcımı?