Merhaba iyi forumlar arkadaşlar, bir şey dikkatimi çekti ben de paylaşmak istedim. Tamamen tecrübeme dayanarak bunu yazıyorum, kimse yanlış anlamasın.

Bir kişi ile ticaret yapıyorsanız ve o kişi yazışmaların da " kral " kelimesini kullaniyorsa o kişi ile ticaret yaparken tedbirli olun.

Kraldan çok kralcı oluyorlar. Kral şöyle , kral böyle derken adam bir bakmışsınız sizi dolandiri vermiş.