• 02-06-2022, 01:07:00
    #1
    Merhaba iyi forumlar arkadaşlar, bir şey dikkatimi çekti ben de paylaşmak istedim. Tamamen tecrübeme dayanarak bunu yazıyorum, kimse yanlış anlamasın.

    Bir kişi ile ticaret yapıyorsanız ve o kişi yazışmaların da " kral " kelimesini kullaniyorsa o kişi ile ticaret yaparken tedbirli olun.

    Kraldan çok kralcı oluyorlar. Kral şöyle , kral böyle derken adam bir bakmışsınız sizi dolandiri vermiş.
  • 02-06-2022, 01:08:24
    #2
    Çok yaygın kullanılan bir kelime hakkında böyle bir genelleme yapmanız saçma bence.
    • mertzafer
    • ozcanal60
    • paspessus
    mertzafer, ozcanal60 ve paspessus bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 02-06-2022, 01:08:26
    #3
    xd .
  • 02-06-2022, 01:09:06
    #4
    %50 yaşı küçük %20 *********** %30'da alışkanlık Kral
  • 02-06-2022, 01:09:40
    #5
    "Evet efendim" diyorsa net d*landiricidir
  • 02-06-2022, 01:10:02
    #6
    Forumda günde 5-10 tane konu açıyoras gündemde olmaya çalışıyorsa ve çok kişiyle kanka olmaya çalışıyorsa %80 vurguncu o olur.
  • 02-06-2022, 01:11:38
    #7
    benim de hocam kelimesini kullanan %90 r10 ludur çıkarımım var
  • 02-06-2022, 01:11:45
    #8
    Garip bi bakış açısı ama dediğiniz gibi dikkat etmekte fayda var.
    • buzmavisi26
    buzmavisi26 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 02-06-2022, 01:13:12
    #9
    Alakası yok kral 🙃🙃