Ne güzel hayallerimiz vardı oysaki.. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ne güzel hayallerimiz vardı oysaki..
10
●
408
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Ne güzel hayallerimiz vardı oysaki..
1
2
01-06-2022, 17:07:51
#1
Polemik
Ne güzel hayallerimiz vardı oysaki senle...
Kasım 2021:
01-06-2022, 17:09:26
#2
Sabri68Tkn
Geçmiş olsun hocam
01-06-2022, 17:14:22
#3
AppGame
Hocam öncelikle geçmiş olsun, kendi kendine mi kapandı?
01-06-2022, 17:16:45
#4
Polemik
BayErol adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam öncelikle geçmiş olsun, kendi kendine mi kapandı?
Durduk yere webcity'den aldığımız hostingimiz kapatıldı tam 3 gün boyunca. Desteklere bakmadılar. En sonunda Adsense sitenin kapalı olduğunu görüp adsense hesabımızı kapattı.
01-06-2022, 17:20:42
#5
A.AY
Tıpkı Şairin Dediği Gibi; Oysa Ne Hayallerimiz Vardı....
01-06-2022, 17:23:37
#6
Tolga26
Hocam o rakamlar bir anda nasıl yukseldi. Özel değilse site içeriğiniz neydi
01-06-2022, 17:26:44
#7
eyefive5
rakamlar çok iyiymiş geçmiş olsun.içi acır insanın.yolda 10 lira bulsak sevineceğimiz. 10 lira düşürsek üzüleceğimiz bir dönemdeyiz.geçmiş olsun
01-06-2022, 17:28:44
#8
ByHickimse
Gene mi olmadı hocam geçmiş olsun.
01-06-2022, 17:31:55
#9
Polemik
ByHicKimse adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gene mi olmadı hocam geçmiş olsun.
Sağolun hocam 😔
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler