Konu
Ne güzel hayallerimiz vardı oysaki..
01-06-2022, 17:26:44
#7
eyefive5
rakamlar çok iyiymiş geçmiş olsun.içi acır insanın.yolda 10 lira bulsak sevineceğimiz. 10 lira düşürsek üzüleceğimiz bir dönemdeyiz.geçmiş olsun