Avukat arkadaşımız var mı? Savcılığa Dilekçe Yazdırılacak
5
●354
- 01-06-2022, 12:06:04Uzun süredir R10'a giriş sağlamamış hocam numarası varsa iznini alarak iletirsen sevinirimhaber58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi boşalttım hocammerakliwebci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet haklısın hocam ayrıca ifade alıyor eğer bir avukat arkadaş bulamazsam kendim yazacağımWertomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 01-06-2022, 12:13:31Ceza kısmında detaylı dilekçe yazdırmanıza gerek yok üstat. Hukuk mahkemelerinde bir dava olsaydı o zaman avukata dilekçe yazdırmak gerekirdi ancak savcılığa müracaat için iki satır basit bir dilekçe yeterli. Hatta kolluk kuvvetine (jandarma, emniyet) müracaat ederseniz dilekçeye de gerek yok.
Burada veya burada bulunan dilekçe örnekleri çok rahat işinizi görecektir. Değiştirip toparlayın, kendiniz hazırlayın.