Uzun süredir R10'a giriş sağlamamış hocam numarası varsa iznini alarak iletirsen sevinirim
Şimdi boşalttım hocam
Hocam dilekçe yazsanız da nöbetçi savcı zaten detaylı ifadenizi alacak. O sadece başvuru dilekçesi, pek detay vermenize gerek yok doğrusu.
Evet haklısın hocam ayrıca ifade alıyor eğer bir avukat arkadaş bulamazsam kendim yazacağım