haber58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@avukat34; üstat yardımcı olabilir ...
Uzun süredir R10'a giriş sağlamamış hocam numarası varsa iznini alarak iletirsen sevinirim

merakliwebci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
posta kutunuz dolu
Şimdi boşalttım hocam

Wertomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam dilekçe yazsanız da nöbetçi savcı zaten detaylı ifadenizi alacak. O sadece başvuru dilekçesi, pek detay vermenize gerek yok doğrusu.
Evet haklısın hocam ayrıca ifade alıyor eğer bir avukat arkadaş bulamazsam kendim yazacağım