• 30-05-2022, 20:37:24
    #10
    Ben "Yatırım karşılama" vaadiyle insanların hesaplarını toplayan kişilerin masum olduğuna inanmıyorum. Bu nedir yaa, ben öz kardeşime vermem hesabımı. Benim bankada ne kadar param olduğunu ne kadar kripto param olduğunu bir ben bilirim. Eşime dahi söylemem. ee, ne yapacakmışım ergenin biri benim yatırımımı karşılayacak bana sadaka verecek. Yok canim. Bir de başka biri de işini hakkıyla yapanları karalamayın demiş. Bana sanki yasal , vergisini ödeyerek iş yapıyor (!) Milletin kişisel verilerini belirten hesapları parasıyla dahi olsa satın almak , başkasına satmak yasal değil yani onlar size düzenli ödeme yapsa dahi yaptığınız iş yasal değil. Yasal olmayan iş yaparsanız bir yerden öbür yere atlarsınız, bir bakmışsınız ki dolan-dırıcının tokat-çının önde gideni olmuşsunuz. Hayatınız lekelenir, işleriniz yolunda gitmez aile ilişkileriniz daralır. Başkaları sizin hesaplarınız üzerinden para kazanırken siz ona verdiğiniz parayı alıp alamayacağınızı düşünerek normal işlerinizi bile yapamaz duruma düşersiniz.
    Buna değer mi, tabiiki de değmez.
  • 30-05-2022, 20:49:33
    #11
    adobeajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben "Yatırım karşılama" vaadiyle insanların hesaplarını toplayan kişilerin masum olduğuna inanmıyorum. Bu nedir yaa, ben öz kardeşime vermem hesabımı. Benim bankada ne kadar param olduğunu ne kadar kripto param olduğunu bir ben bilirim. Eşime dahi söylemem. ee, ne yapacakmışım ergenin biri benim yatırımımı karşılayacak bana sadaka verecek. Yok canim. Bir de başka biri de işini hakkıyla yapanları karalamayın demiş. Bana sanki yasal , vergisini ödeyerek iş yapıyor (!) Milletin kişisel verilerini belirten hesapları parasıyla dahi olsa satın almak , başkasına satmak yasal değil yani onlar size düzenli ödeme yapsa dahi yaptığınız iş yasal değil. Yasal olmayan iş yaparsanız bir yerden öbür yere atlarsınız, bir bakmışsınız ki dolan-dırıcının tokat-çının önde gideni olmuşsunuz. Hayatınız lekelenir, işleriniz yolunda gitmez aile ilişkileriniz daralır. Başkaları sizin hesaplarınız üzerinden para kazanırken siz ona verdiğiniz parayı alıp alamayacağınızı düşünerek normal işlerinizi bile yapamaz duruma düşersiniz.
    Buna değer mi, tabiiki de değmez.
    Bu düşüncelerini iyi niyetle yazdiğinizi varsayiyorum.Şimdi size yasal olmayan ancak kişilerin insiyatifine bırakılan birkaç ticaret sayayim.

    Mesela sosyal medya hesabinizi veya kullanici adinizi satmaniz YASAL mı ?

    Harita yorumları; Dükkan, mekan, restoran, yorumları ayrıca playstote uygulama yorumları, mail adresi alıp satmak YASAL mı ?

    Yorumlardan yola çıkarsak o yorumlara bakan kişileri kandirmiş olmuyormusunuz?

    Daha sayayim mi ? Daha birçok örnek verebilirim.Ama lütfen laf olsun diye yorum yapmayınız.

    Burada öğrenci kardeşlerimiz, cebinde 5 kuruş parası olmayan insanlar da var.Böyle fırsatları değerlendirerek ceplerine harçlık koymaya çalışıyorlar. Lütfen biraz daha sağduyulu olalım.Ben çözüm yolu bulunabilir diye örnek teşkil etmesi adına konu açtım.
  • 30-05-2022, 21:01:27
    #12
    bozkaplan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu düşüncelerini iyi niyetle yazdiğinizi varsayiyorum.Şimdi size yasal olmayan birkaç ticaret sayayim.

    Mesela sosyal medya hesabinizi, kullanici adinizi satmaniz YASAL mı ?

    Harita yorumları; Dükkan mekan restoran, playstote uygulama yorumları YASAL mı ? O yorumlara bakan kişileri kandirmiş olmuyormusun ?

    Mail adresi kaydediyosun.Alip satman YASAl mı?

    Daha sayayim mi ? Daha birçok örnek verebilirim.Ama lütfen laf olsun diye yorum yapmayınız.

    Burada öğrenci kardeşlerimiz, cebinde 5 kuruş parası olmayan insanlar da var.Böyle fırsatları değerlendirerek ceplerine haçlık koymaya çalışıyorlar. Lütfen biraz daha sağduyulu olalım.Ben çözüm yolu bulunabilir diye örnek teşkil etmesi adına konu açtım.
    ben de iyi niyetle yazdığınızı düşünüyorum. sosyal medya hesabı, mail hesabı ile banka hesabı aynı şey değildir. Kripto para hesabı bir banka hesabıdır. Banka hesabı insanın şerefi namusudur. Şimdi parasız kalırsın ekmeğe muhtaç kalırsın gider pazar yerinde şemsiye satarsın şapka satarsın yine de banka hesabını başkasına kiralamazsın. Bu benim kişisel yorumumdur kimseyi karalama amacım yok.
  • 30-05-2022, 21:53:21
    #13
    Üyeliği durduruldu
    bozkaplan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dalga geçmek için mi yorum yazdınız hocam ?

    Mesela iki ayda bir iki tane davetiyem oluyor.Kendime böyle hesaplar açayim.Biraz takılıp piyasa yapayım.Birgün bir güzel bir kampanya bulup kaçtane enayi tokatlarsam artık.Vurgunu yapıp kaçayım.Nasıl olsa tokatladığım kişiler yanılmış olabilirler değil mi?
    E şimdi R10 yönetiminin günahı ne?

    İlgili başlığı da inceledim şimdi. Adam ben dolandıracağım diye bas bas bağırmış. 100 USD bir yere para yatıracaksın, kimlik bilgilerini vereceksin, 37.5 USD para kazanacaksın ha? Bunun gerçek olabileceği ihtimalini düşünmenize şaşırıyorum.
  • 30-05-2022, 23:16:13
    #14
    yatırım karşılama olayında hesabınızı teslim etmek yerine yatırımcının parayı teslim etmesi doğru değilmi
    bir tarafta 50$ 60$ diğer tarafta senin kimliğin yani yatırım karşılama olayına bir düzen getirilmeli madem yatırım karşılancak bu şekilde işlemeli
  • 31-05-2022, 00:53:38
    #15
    Arkadaşlar @Phoenix78;bu arkadaşa ulaşamaz mıyız. 9 hesap vermiştim. Bana 17de isten çıkıcam dedi sonra uctu gitti. Hesapların hepsini tam 3 saat uğraşıp askıya aldım iptal oldu. Girmesi imkansız. Tekrardan kyc belgeleri isteniyor daha detaylı aksi halde giris yapılmıcak
  • 31-05-2022, 14:02:22
    #16
    bozkaplan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi 60 kişinin daha canı yansın mı ? İnsanlarin kimlik bilgileri gidiyor.Bu soruna başka çözümlerde bulunabilir.Mesela en az 5 yillik AKTİF olmalı gibi.. Ticaret puani değil üyelik yili bazli.. Daha başka çözümler ile de önlem alınabilir.
    Siz neden en az 5 yıllık aktif üye ile iş yapmıyorsun da yönetimin bunu şart koşmasını istiyorsun hocam?
    Bu forumda instagram sayfa satışı yaparken dol@ndırılanlar da var, instagram sayfa satışı da mı yasaklansın?
    Mesele işin kendisi değil, mesele sizlerin tanımadığınız etmediğiniz bir adama 20-30 dolar için kimlik bilgilerinizi hesaplarınızı teslim etmeniz.
    Ve hala yönetimin bir aksiyon almasını bekliyorsunuz.
    Yönetim size isim misim veremez, verirse yönetim yasal olarak hesap verir.
    Gidip dava açıp mahkeme üzerinden hakkınızı aramanız gerekiyor.
    60 kişinin en az 30'u bir birlerini de emsal göstererek savcılığa suç duyurusunda bulunsunlar.
    Savcılık mağdurların sayısını görünce davayı açar.
    Bize referans üzerinden hesap açıp ödül kazanacağımızı söyleyerek kimlik onaylı hesaplarımızı elimizden aldı, hem vaadettiği ödülü vermedi hem de hesaplarımızın kontorlünü eline geçirdi. Hesaplarda yapabileceği gayri meşru işlemlerin engellenmesi istiyoruz kişi dol@ndırıcılık yapmaktadır diye detaylı şekilde dilekçe verin. Diğer mağdurların da dilekçe vereceklerini belirtin. Hatta aynı şehirdeki mağdurlar beraber dilekçe versinler.
    Savcılık r10 üzerinden kimlik bilgilerini alıp işlem yapar.
    Bu iş böyle çözülür, r10 dan kimlik bilgilerini alıp kapısına dayanıp adamı tokatlayarak değil.
    Yoksa r10 da siz de mahkemede hesap verirsiniz.