Dalga geçmek için mi yorum yazdınız hocam ?
Mesela iki ayda bir iki tane davetiyem oluyor.Kendime böyle hesaplar açayim.Biraz takılıp piyasa yapayım.Birgün bir güzel bir kampanya bulup kaçtane enayi tokatlarsam artık.Vurgunu yapıp kaçayım.Nasıl olsa tokatladığım kişiler yanılmış olabilirler değil mi?
E şimdi R10 yönetiminin günahı ne?
İlgili başlığı da inceledim şimdi. Adam ben dolandıracağım diye bas bas bağırmış. 100 USD bir yere para yatıracaksın, kimlik bilgilerini vereceksin, 37.5 USD para kazanacaksın ha? Bunun gerçek olabileceği ihtimalini düşünmenize şaşırıyorum.