Konu Tasarım Şablonu Nasıl Olmuş? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Konu Tasarım Şablonu Nasıl Olmuş?
9
●
338
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Konu Tasarım Şablonu Nasıl Olmuş?
1
2
29-05-2022, 00:20:45
#1
Shelby
Merhabalar,
Satış konum için yapmış olduğum tasarım sizce nasıl olmuş? Revize olabilecek önerilere açığım.
29-05-2022, 00:21:48
#2
ibra
🤖 AI Developer
Merhabalar,
Yazı renklerinde ufak bir değişiklik ile nacizane güzel bir tasarıma dönüşecektir.
Elinize sağlık.
29-05-2022, 00:22:19
#3
Muhammet
deneme deneme deneme, hocam tek sorun iletişim bilgileri kısmında ki yazı fontunu değiştirmeniz gerisi baya hoş olmuş
29-05-2022, 00:23:12
#4
Misafir
güzel güzel fakat eksik...
Shelby
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
29-05-2022, 00:23:28
#5
ysozmen
Yapıcı eleştiriler yapmayı severim ben. Kişinin gelişmesi açısından.
Öncelikle ne iş yaptığına dair hiçbir fikir edinemedim.. Ne alıyon ne satıyon
Yazılar çok küçük ve renkler uyumsuz.
Sunum içeriği çok az
29-05-2022, 00:23:33
#6
inurdemirel
#1 SEO Hizmetleri
Mobil uyumlu değil çok uzak kalıyor kullanıcı yazılar için ekstra yakınlaştırma yapması gerekiyor o noktaya da el atmanız gerektiğini düşünüyorum
29-05-2022, 00:27:53
#7
DenqeSiz
mobil uyumlu yap ilk önce tam sayfa tasarla sonra kısım kısım parçala yerleştir yazı renkleri filan gece modunu baz al
29-05-2022, 00:36:42
#8
Dijital Ötesi
Meta (FB,IG) & Google Ads
Güzel ancak hizmetleri biraz daha detaylandırsanız(isim olarak) daha iyi olabilir
29-05-2022, 00:48:58
#9
OktayDurak
İletişim bilgileri biraz daha büyük fontlu, başlıklar siyah hariç bir renk olursa daha güzel olur bence.
Genel olarak güzel duruyor.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler