Konu Tasarım Şablonu Nasıl Olmuş? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Konu Tasarım Şablonu Nasıl Olmuş?
9
●
338
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Konu Tasarım Şablonu Nasıl Olmuş?
1
2
29-05-2022, 02:01:36
#10
yusufmesci
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Eline sağlık güzel olmuş fakat genel olarak hem light hem de dark temaya uyacak renkler seçebilirsen çok daha iyi olur.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler