Yapıcı eleştiriler yapmayı severim ben. Kişinin gelişmesi açısından.
Öncelikle ne iş yaptığına dair hiçbir fikir edinemedim.. Ne alıyon ne satıyon
Yazılar çok küçük ve renkler uyumsuz.
Sunum içeriği çok az