Benim merak ettiğim; Bu ülkede Yüzde 90 kimse kürt devletini istemez bu açık bir gerçektir. Azınlık bir kesim ister sadece.
Benim merak ettiğim neden Albayraklı tabutlarla hep garibanın çocukları geliyor.
Gece konduda yaşayanların, Harabe evlerde yaşayanların çocukları geliyor hep. Mecliste olan hiçbir siyasi partinin yakının bu konuda şehit olduğunu görmedik.
Yani hep bedelleri ödeyenler harabe gecekonduda yaşayanlar,
Böyle düşününce, sağ sol tümüne küfredesim geliyor içimden. İdeolojinizde boğulun.
Bu resimdeki tabloya bakıp içiniz sızlamıyor mu? (2015 haberi)