• 28-05-2022, 02:16:13
    #55
    Acaba hangi kürtten bahsediyorsunuz ? Kürtlerin arasında büyüdüm birtane bile bu şekilde fikri olan görmedim evet kürtleri sevmeyen var ama Türkiye’de bir olay olduğunda ilk başta birlik olacak kişiler Türk ve Kürtlerdir boşuna polemik oluşturmayın ,ortalığı karıştırmayın eskide kaldı bu şekilde düşünen kişiler .
  • 28-05-2022, 02:18:12
    #56
    GuarDofErun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kimse yapmadı ve yapamaz zaten hiç bir arkadaşım vs. gelipte bana sen kürt müsün ıyy bilmem ne vs. gibi davranışlar veya olduğumu öğrendikten sonra davranışlarında herhangi bi değişim olan bir arkadaşım olmadı.Zaten öyle bir şeye tenezzül edemezler tepkisiz kesinlikle kalmam bu duruma.

    Fakat eskiden yapılıyordu hocam böyle şeyler o zamanları atlattık Allaha şükür.
    Bak işte eskiden yapılıyormuş ben senden onlar adına özür diliyorum hocam hakkını helal et .
    • GuarDofErun
    GuarDofErun bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 28-05-2022, 02:21:43
    #57
    evet yanlış yapılmıştır malesef fakat oradaki serzenişi ve hırsı bunu söyletiyor ona yanlış yaptığını emin ol farkındadır.... Bak bu konuyada katıldım hak verdim çünkü ben liberal olmayı körü körüne bağlanmaktan öte görüyorum bir o kadar video ekledik konuştuk ucundan kıyısından haklısın diyen çıkmadı ama pişman olacaklar hemde çok...
  • 28-05-2022, 02:22:24
    #58
    Saçma bir konu boşa tartışma çıkarmak amacıyla açılmış.Devlet gelenek işidir hiç birşey kuramazlar yazdım yazdım sildim durduk yere ban yemeyelim.
  • 28-05-2022, 02:25:26
    #59
    Bazen Türkiye sınırlarının dışında kurulsun da bitsin bu çile diyorum, Irak'ın kuzeyinde istesek de istemesek de kuruldu zaten, Suriye'nin kuzeyinde de adı konulmasa bile bir oluşum mevcut, İran da kurabilecek güçleri ve nüfuslarının olduğunu sanmıyorum, ülkemizde de böyle bir şeyin mümkünatı yoktur. Olası bir girişimde hani olur ya birileri ülkemi bölmeye falan çalışır, askerlikten nefret eden ben, seferberlik gönüllülük vs. falan beklemeden gerekirse ekmek bıçağı, taş, sopa, balta, falçata vs. donanır memleketimi savunmaya giderim. Askerliği sevmiyorum çünkü şu an askerlik komutan botu temizlemekten ibaret gibi görünüyor bana, birde tepedekilerin keyfi için arada bir oy yükselsin diye hareket var tabi, o işler artık profesyonellere kaldığı için askerliğin için boşaldı. Irkçı kesinlikle değilim ama ırkçılık ile milliyetçiliğin arasındaki o ince çizginin ne olduğunu gayet iyi biliyorum. Milliyetçilik dediysem öyle bahçeli milliyetçiliği de değil, Atatürk milliyetçiliği, hani şu Atatürk ilkeleri olarak bilinen 6 ilkeden biri olan Milliyetçilik, kendi ırkını en üstte görmeden yaşadığın ülkenin toprağını ve bayrağını sevdiğin, onun için can verebileceğin milliyetçilik, kafatasçılık falan değil yani. Sözün özü benim memleketimin toprağının üstünde başka bir ülke asla düşünülemez, pazarlık konusu bile edilemez. Şu an ülkemizi bölmeyi hayal eden, bir kısmını çalıp kendileri kendi paçavralarını asmak isteyen kişilerin nefes aldığını bilmek bile sinirlerimi zıplatıyor. Hayır bu ırkçılık değil, vatanımı parçalamayı düşünenlere en iyi dileklerimi sunacak halim yok, ama Türk'üm diye Kürlere bir düşmanlık beslediğim falan da yok, işte o ırkçılıktır. Ermeniler Ağrı dağı bizimdir diye zırvaladıklarında tepki gösterirsem kimse Ermeni düşmanı diyebilir mi? Bu Ermeni ırkına düşman olduğumu göstermez, Yunanistan da bir karış toprağımıza göz dikerse aynı tepkiyi veririz ve bu bizi Yunan düşmanı yapmaz. Bazı terimlerin farkından bahsetmek istedim sadece, ırkçılık ve milliyetçilik kavramları çok fazla karıştırılıyor ve istismar ediliyor.