Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır değilim tabi yanlış yapılmıştır ben onu diyebiliyoruım da benim burada yazdıklarımı kabul etmeyen koyu chp liler olduğunuda görüyorum neden acaba
Boş yapıp germe durduk yere insanları. Aklınca kurnazlık yapıyorsun.