• 27-05-2022, 22:31:36
    #1
    Merhabalar,

    Geçtiğimiz haftalarda önce masaüstündeki tüm dosyalarım uçtu. Herneyse onları bir şekilde Finder ile bulup halledebiliyordum. Ama dün geceden beri finder çalışmıyor. Yeniden çalıştır ile de çalışmıyor. Masaüstü ve dosyalara erişim sıfır.

    Uygulamalar ise çalışıyor. Recover'da açtım, yine olmadı. Yedeklerim de çok eskide kalmış, time machine kullanmak istemiyorum.


    Bu konuya bir çözümü olan var mı acaba? Gerçekten dumur bir vaziyet şu anda...
  • 27-05-2022, 22:37:57
    #2
    Bilse bilse @eslao; bilir.
  • 27-05-2022, 22:45:18
    #3
    hocam özelden anydesk atın bakalım bi
  • 27-05-2022, 23:30:50
    #4
    aosmanergen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam özelden anydesk atın bakalım bi
    Yüklü olmayan hiç birşeyi yükleyemiyorum ki sorun olan kısım şu ki finder ile bütün fonksiyonlar durmuş durumda. Format denedim 2 kez onu bile yapmadı.
  • 28-05-2022, 01:14:54
    #5
    command+option+esc basıp Finder'ı tekrar çalıştırmayı denediniz mi?
  • 28-05-2022, 01:25:50
    #6
    Bertan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    command+option+esc basıp Finder'ı tekrar çalıştırmayı denediniz mi?
    yazdığım gibi yeniden çalıştırsak da aynı devam ediyor.