Merhabalar,

Geçtiğimiz haftalarda önce masaüstündeki tüm dosyalarım uçtu. Herneyse onları bir şekilde Finder ile bulup halledebiliyordum. Ama dün geceden beri finder çalışmıyor. Yeniden çalıştır ile de çalışmıyor. Masaüstü ve dosyalara erişim sıfır.

Uygulamalar ise çalışıyor. Recover'da açtım, yine olmadı. Yedeklerim de çok eskide kalmış, time machine kullanmak istemiyorum.


Bu konuya bir çözümü olan var mı acaba? Gerçekten dumur bir vaziyet şu anda...