Benim burada ne isim var ya dediginiz anlar
13
●332
- 27-05-2022, 10:12:02Ya bunu geçen sene yaşamışım. Sözlümün ailesinin yanına gitmiştik bayram için. Bi bayram emrivaki ile halasına götürmüşlerdi beni. Halası beni layık görmemiş yeğenine şuanki eşim oluyor kendisi ve bu söz günü onlara bi tık kilolu olmam sebebiyle "bunu mu buldunuz" demiş olan kişi oluyor.
Gittim oturuyorum tek yabancı benim ortamda herkes sohbet muhabbet ben karıdan aşırı nefret ediyorum acayip tilt olmuşum zaten kendi kendime diyorum ya benim burda ne işim var diye gerçekten hayatı sorgulamıştım o gün bayağı bi - 27-05-2022, 10:18:00Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Tam şuan yaşadığım durumdur. Bir reklam ajansında grafiker olarak çalışıyorum yaklaşık 1.5 ay oldu ama hiç benimseyemedim (sanırım buradaki insanların aşırı kibirli olmasından dolayı) hayattan soğumuş gibi hissediyorum zaten çok az kaldı buradan ayrılıp kendi müşterilerim üzerinden devam edeceğim. Kibirli insanlara katlanamıyorum... Valla öyle bir konu açmışsın ki duygularıma tercüman oldun
- 27-05-2022, 10:20:00Vay hocam benim ya..Gel dostca sarilalim.Hemen freelancea basla artikVissArt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle