Tam şuan yaşadığım durumdur. Bir reklam ajansında grafiker olarak çalışıyorum yaklaşık 1.5 ay oldu ama hiç benimseyemedim (sanırım buradaki insanların aşırı kibirli olmasından dolayı) hayattan soğumuş gibi hissediyorum zaten çok az kaldı buradan ayrılıp kendi müşterilerim üzerinden devam edeceğim. Kibirli insanlara katlanamıyorum... Valla öyle bir konu açmışsın ki duygularıma tercüman oldun
Vay hocam benim ya..Gel dostca sarilalim.Hemen freelancea basla artik