• 27-05-2022, 10:07:23
    #1
    Istisnasiz her yeni ise girdigimde ve devam eden surecte her gun yasadigim bi hissiyatti.Gercekten baskalarinin yaninda calismak cok cok zor ve ustelik en kiymetli sey olan zamani , uc kurusa calistigin kuruma satmak..
  • 27-05-2022, 10:12:02
    #2
    Ya bunu geçen sene yaşamışım. Sözlümün ailesinin yanına gitmiştik bayram için. Bi bayram emrivaki ile halasına götürmüşlerdi beni. Halası beni layık görmemiş yeğenine şuanki eşim oluyor kendisi ve bu söz günü onlara bi tık kilolu olmam sebebiyle "bunu mu buldunuz" demiş olan kişi oluyor.
    Gittim oturuyorum tek yabancı benim ortamda herkes sohbet muhabbet ben karıdan aşırı nefret ediyorum acayip tilt olmuşum zaten kendi kendime diyorum ya benim burda ne işim var diye gerçekten hayatı sorgulamıştım o gün bayağı bi
  • 27-05-2022, 10:15:16
    #4
    Üniversite Yurdu
  • 27-05-2022, 10:15:38
    #5
    Yaşamak bu değil dediğim her yer
  • 27-05-2022, 10:18:00
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tam şuan yaşadığım durumdur. Bir reklam ajansında grafiker olarak çalışıyorum yaklaşık 1.5 ay oldu ama hiç benimseyemedim (sanırım buradaki insanların aşırı kibirli olmasından dolayı) hayattan soğumuş gibi hissediyorum zaten çok az kaldı buradan ayrılıp kendi müşterilerim üzerinden devam edeceğim. Kibirli insanlara katlanamıyorum... Valla öyle bir konu açmışsın ki duygularıma tercüman oldun
  • 27-05-2022, 10:20:00
    #7
    VissArt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam şuan yaşadığım durumdur. Bir reklam ajansında grafiker olarak çalışıyorum yaklaşık 1.5 ay oldu ama hiç benimseyemedim (sanırım buradaki insanların aşırı kibirli olmasından dolayı) hayattan soğumuş gibi hissediyorum zaten çok az kaldı buradan ayrılıp kendi müşterilerim üzerinden devam edeceğim. Kibirli insanlara katlanamıyorum... Valla öyle bir konu açmışsın ki duygularıma tercüman oldun
    Vay hocam benim ya..Gel dostca sarilalim.Hemen freelancea basla artik
  • 27-05-2022, 10:22:56
    #8
    Atm
    Üyeliği durduruldu
    Sevdiğim kızın yanındayken ben..(Yakın arkadaşım haberi yok)
  • 27-05-2022, 10:37:57
    #9
    gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya bunu geçen sene yaşamışım. Sözlümün ailesinin yanına gitmiştik bayram için. Bi bayram emrivaki ile halasına götürmüşlerdi beni. Halası beni layık görmemiş yeğenine şuanki eşim oluyor kendisi ve bu söz günü onlara "bunu mu buldunuz" demiş olan kişi oluyor.
    Gittim oturuyorum tek yabancı benim ortamda herkes sohbet muhabbet ben karıdan aşırı nefret ediyorum acayip tilt olmuşum zaten kendi kendime diyorum ya benim burda ne işim var diye gerçekten hayatı sorgulamıştı o gün bayağı bi
    😂😂😂