gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya bunu geçen sene yaşamışım. Sözlümün ailesinin yanına gitmiştik bayram için. Bi bayram emrivaki ile halasına götürmüşlerdi beni. Halası beni layık görmemiş yeğenine şuanki eşim oluyor kendisi ve bu söz günü onlara "bunu mu buldunuz" demiş olan kişi oluyor.
Gittim oturuyorum tek yabancı benim ortamda herkes sohbet muhabbet ben karıdan aşırı nefret ediyorum acayip tilt olmuşum zaten kendi kendime diyorum ya benim burda ne işim var diye gerçekten hayatı sorgulamıştı o gün bayağı bi
😂😂😂