Lazraill adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ortalık Karışacak Vaziyet Alın..
25
●1.702
- 27-05-2022, 13:58:25Boşuna dil dökmüşsun aga jahrein ve 31. Tayfası siyasi değil ticari çıkar kovalıyor.bozkaplan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her hafta ayrı bir konu üzerinden CHP saldırıyorlar daha dün jaho ne dedi İmamoğlu aday olsun karşısında AKP adayı bile olsa gider ona oyumu atarım .
Lafa gelince ben dinsizim muhalifim diyor ne yaptığı belli değil. - 27-05-2022, 15:27:04bunlara katılmakla birlikte bi ufak ekleme yapmak istiyorum hocam.erekaone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
malasef şuan ülkeyi yöneten/yönetmeye talip olan kişilerin yüzünden zaten ortalık komedi sahnesine döndü.eskiden siyasetin bi ciddiyeti,bi agırlıgı vardı.hangi parti olursa olsun bakın çıkıp yaptıkları konuşmaların çogu resmen komedi gibi.geçenlerde mesela suriyelileri göndericem diyen bi adam vardı,özdag sanırım soyadı.onla soylunun muhabbetini hatırlayın.neymiş,yarın yanına gelicem işte erkeksen karşıma çık.çıkarım,çıkamazsın,çıksaydı tekme tokat dövecektim filan.orta okul çocugu mu bu adamlar yoksa ülkeyi yöneten/yönetmeye talip olan adamlar mı?akpden birisi çıkıp bi açıklama yapıyor,yok artık bunuda dememiştir diyorum ama demiş.mhpli birisi çıkıp konuşuyor,10dk gülüyorum,chplisi çıkıp bişey söylüyor,arkadaş ülkede sorun var sen neyle ugraşıyorsun.yani hay sizin derdinizi seveyim diyorsun.ülkedeki siyasetciler şuan ciddi ciddi cem yılmaza rakip olacak şekilde davranıyor.onları görünce bu yeni yetmelerin yaptıkları bana garip gelmedi yani.siyaset,komedi oyununa döndü resmen ülkede... - 27-05-2022, 15:49:54jahrein çoğu vekilden daha kapasiteli orası bir gerçek bu yayınları takip etmedim ama savunduğu şeyler de doğru gibi geldi bana.
Akp ye hizmet ediyor mu bu tarz şeyler ediyor kısmen ama doğruları söylüyor jahrein. Takip ettiğim yayınını izlediğim biri değil fakat bazı konularda çözüm önerisini gördüm vekillerin %99 dan iyi iş yapacağı kesin - 27-05-2022, 18:15:25Ben jahreyn'i çok tanımam, sevmem de.Ancak adamın fikirlerine bakıyorum ve haklı buluyorum.^FB-DeViL^ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama Erlik'i 2-3 yıldır severek takip ederim.Bu adamların ticari koşturduğuna inanmıyorum.Chp ye oy veren herkes imamoglunu sevmek zorunda değil.Bende kendisini samimi bulmuyorum.
Mesela Eren Erdem diye bir milletvekili var şuan parti meclis üyesi olan bu arkadaşın daha önce cemaatte çekilmiş fotoğrafları var.Ayrıca bu kişinin daha önce ki genel başkan adayları ve şuan ki mevcut genel başkan hakkında birbirine zıt düşen demeçleri var.
Sen X partiyi cemaate yakınlığı, çekilmiş resimler v.b sebepler yüzünden eleştiriyorsun ama kendi içinde ki adamların geçmişini bilmiyorsun ? Veya önemsemiyorsun.Eleştirdiğin X partiden ne farkın kaldı ? Milleti aptal mı sanıyorsunuz ? - 27-05-2022, 21:19:08Kesinlikle katılıyorum Fatih hocam. Özdağ'ı severim ancak yaptığı hareket yanlıştır evet. Yorumunuz da kesinlikle çok doğru.fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dediğiniz gibi ülke siyaseti devlet yapısı büyük bir komdeiye eviriliyor maalesef. Sonumuz hayrolsun. - 28-05-2022, 02:34:40Çok iddialı bir söz yazdınız.osmanlitorunu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vadedilen nedir? Tayyip Erdoğan mı? - 28-05-2022, 04:50:15Türkçemizin güzelliği diyelim hocam .A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biri de çıkar, bize muhalefetin vadettiği diye anlar 😊