• 27-05-2022, 10:19:19
    #19
    Lazraill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunlar kim zaten isimleride ilktefa duydum
    Biri atarici diğeri video editcisi.
  • 27-05-2022, 13:58:25
    #20
    bozkaplan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanılıyorsun Kemal Kılıçdaroğlu akp ye hizmet ediyor.

    Beni ve gittiğim yolu seven, benimseyen birisi eğer ben yanlış yoldaysam bana hatalarımı söylüyorsa, yanlışlarımı gösteriyorsa benim o kişiye teşekkur edip hatalarımdan dönmem gerekir.En azından bir takım açıklamalarla düzeltme çabası içerisinde olduğumu ifade etmem gerekir.

    Eğer hatalarda ısrar ediyorsan, ve sana hatalarını gösteren sevenlerini, seçmenlerini düşman ilan ediyorsan bundan en çok sen ve partin görür.Daha dün eleştirdiğin diğer partiler de çekirdekleri alır ve bu kavgaları zevk alarak izlerler.Bu insanların hitap ettiği bir kitlesi var.Sen bu adamları sıradan bir trol mü sanıyorsun ? Eğer öyleyse çok yakında veya seçim de yanıldığını göreceksin.

    Birgün öncesinde 5 tane şehidin varken pkk sempatizanlarını korumaya devam edersen birileri de çıkar ağır laflarla sana haddini bildirir.
    Boşuna dil dökmüşsun aga jahrein ve 31. Tayfası siyasi değil ticari çıkar kovalıyor.

    Her hafta ayrı bir konu üzerinden CHP saldırıyorlar daha dün jaho ne dedi İmamoğlu aday olsun karşısında AKP adayı bile olsa gider ona oyumu atarım .

    Lafa gelince ben dinsizim muhalifim diyor ne yaptığı belli değil.
  • 27-05-2022, 15:27:04
    #21
    erekaone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Memeleket meselesi gibi ciddi konuların, bu takım arkadaşların eline kalması kadar utanç verici bir şey olamaz.
    Hayatında oyun oynamaktan başka bir iş başaramamış insanlar.
    Niyetleri iyi ve desteklenmesi gerekiyor tamam da abi, bu işlerle uğraşması gereken bunlar değil.
    Devlet organizmasının ciddiyeti bitmiş resmen.
    bunlara katılmakla birlikte bi ufak ekleme yapmak istiyorum hocam.

    malasef şuan ülkeyi yöneten/yönetmeye talip olan kişilerin yüzünden zaten ortalık komedi sahnesine döndü.eskiden siyasetin bi ciddiyeti,bi agırlıgı vardı.hangi parti olursa olsun bakın çıkıp yaptıkları konuşmaların çogu resmen komedi gibi.geçenlerde mesela suriyelileri göndericem diyen bi adam vardı,özdag sanırım soyadı.onla soylunun muhabbetini hatırlayın.neymiş,yarın yanına gelicem işte erkeksen karşıma çık.çıkarım,çıkamazsın,çıksaydı tekme tokat dövecektim filan.orta okul çocugu mu bu adamlar yoksa ülkeyi yöneten/yönetmeye talip olan adamlar mı?akpden birisi çıkıp bi açıklama yapıyor,yok artık bunuda dememiştir diyorum ama demiş.mhpli birisi çıkıp konuşuyor,10dk gülüyorum,chplisi çıkıp bişey söylüyor,arkadaş ülkede sorun var sen neyle ugraşıyorsun.yani hay sizin derdinizi seveyim diyorsun.ülkedeki siyasetciler şuan ciddi ciddi cem yılmaza rakip olacak şekilde davranıyor.onları görünce bu yeni yetmelerin yaptıkları bana garip gelmedi yani.siyaset,komedi oyununa döndü resmen ülkede...
  • 27-05-2022, 15:49:54
    #22
    jahrein çoğu vekilden daha kapasiteli orası bir gerçek bu yayınları takip etmedim ama savunduğu şeyler de doğru gibi geldi bana.

    Akp ye hizmet ediyor mu bu tarz şeyler ediyor kısmen ama doğruları söylüyor jahrein. Takip ettiğim yayınını izlediğim biri değil fakat bazı konularda çözüm önerisini gördüm vekillerin %99 dan iyi iş yapacağı kesin
    • bozkaplan
    bozkaplan bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 27-05-2022, 18:15:25
    #23
    ^FB-DeViL^ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boşuna dil dökmüşsun aga jahrein ve 31. Tayfası siyasi değil ticari çıkar kovalıyor.

    Her hafta ayrı bir konu üzerinden CHP saldırıyorlar daha dün jaho ne dedi İmamoğlu aday olsun karşısında AKP adayı bile olsa gider ona oyumu atarım .

    Lafa gelince ben dinsizim muhalifim diyor ne yaptığı belli değil.
    Ben jahreyn'i çok tanımam, sevmem de.Ancak adamın fikirlerine bakıyorum ve haklı buluyorum.

    Ama Erlik'i 2-3 yıldır severek takip ederim.Bu adamların ticari koşturduğuna inanmıyorum.Chp ye oy veren herkes imamoglunu sevmek zorunda değil.Bende kendisini samimi bulmuyorum.

    Mesela Eren Erdem diye bir milletvekili var şuan parti meclis üyesi olan bu arkadaşın daha önce cemaatte çekilmiş fotoğrafları var.Ayrıca bu kişinin daha önce ki genel başkan adayları ve şuan ki mevcut genel başkan hakkında birbirine zıt düşen demeçleri var.

    Sen X partiyi cemaate yakınlığı, çekilmiş resimler v.b sebepler yüzünden eleştiriyorsun ama kendi içinde ki adamların geçmişini bilmiyorsun ? Veya önemsemiyorsun.Eleştirdiğin X partiden ne farkın kaldı ? Milleti aptal mı sanıyorsunuz ?
  • 27-05-2022, 21:19:08
    #24
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunlara katılmakla birlikte bi ufak ekleme yapmak istiyorum hocam.

    malasef şuan ülkeyi yöneten/yönetmeye talip olan kişilerin yüzünden zaten ortalık komedi sahnesine döndü.eskiden siyasetin bi ciddiyeti,bi agırlıgı vardı.hangi parti olursa olsun bakın çıkıp yaptıkları konuşmaların çogu resmen komedi gibi.geçenlerde mesela suriyelileri göndericem diyen bi adam vardı,özdag sanırım soyadı.onla soylunun muhabbetini hatırlayın.neymiş,yarın yanına gelicem işte erkeksen karşıma çık.çıkarım,çıkamazsın,çıksaydı tekme tokat dövecektim filan.orta okul çocugu mu bu adamlar yoksa ülkeyi yöneten/yönetmeye talip olan adamlar mı?akpden birisi çıkıp bi açıklama yapıyor,yok artık bunuda dememiştir diyorum ama demiş.mhpli birisi çıkıp konuşuyor,10dk gülüyorum,chplisi çıkıp bişey söylüyor,arkadaş ülkede sorun var sen neyle ugraşıyorsun.yani hay sizin derdinizi seveyim diyorsun.ülkedeki siyasetciler şuan ciddi ciddi cem yılmaza rakip olacak şekilde davranıyor.onları görünce bu yeni yetmelerin yaptıkları bana garip gelmedi yani.siyaset,komedi oyununa döndü resmen ülkede...
    Kesinlikle katılıyorum Fatih hocam. Özdağ'ı severim ancak yaptığı hareket yanlıştır evet. Yorumunuz da kesinlikle çok doğru.
    Dediğiniz gibi ülke siyaseti devlet yapısı büyük bir komdeiye eviriliyor maalesef. Sonumuz hayrolsun.
  • 28-05-2022, 02:34:40
    #25
    osmanlitorunu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vadedilen gelecek...
    Çok iddialı bir söz yazdınız.
    Vadedilen nedir? Tayyip Erdoğan mı?
  • 28-05-2022, 04:50:15
    #26
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok iddialı bir söz yazdınız.
    Vadedilen nedir? Tayyip Erdoğan mı?
    Türkçemizin güzelliği diyelim hocam .
    Biri de çıkar, bize muhalefetin vadettiği diye anlar 😊