erekaone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Memeleket meselesi gibi ciddi konuların, bu takım arkadaşların eline kalması kadar utanç verici bir şey olamaz.
Hayatında oyun oynamaktan başka bir iş başaramamış insanlar.
Niyetleri iyi ve desteklenmesi gerekiyor tamam da abi, bu işlerle uğraşması gereken bunlar değil.
Devlet organizmasının ciddiyeti bitmiş resmen.
bunlara katılmakla birlikte bi ufak ekleme yapmak istiyorum hocam.

malasef şuan ülkeyi yöneten/yönetmeye talip olan kişilerin yüzünden zaten ortalık komedi sahnesine döndü.eskiden siyasetin bi ciddiyeti,bi agırlıgı vardı.hangi parti olursa olsun bakın çıkıp yaptıkları konuşmaların çogu resmen komedi gibi.geçenlerde mesela suriyelileri göndericem diyen bi adam vardı,özdag sanırım soyadı.onla soylunun muhabbetini hatırlayın.neymiş,yarın yanına gelicem işte erkeksen karşıma çık.çıkarım,çıkamazsın,çıksaydı tekme tokat dövecektim filan.orta okul çocugu mu bu adamlar yoksa ülkeyi yöneten/yönetmeye talip olan adamlar mı?akpden birisi çıkıp bi açıklama yapıyor,yok artık bunuda dememiştir diyorum ama demiş.mhpli birisi çıkıp konuşuyor,10dk gülüyorum,chplisi çıkıp bişey söylüyor,arkadaş ülkede sorun var sen neyle ugraşıyorsun.yani hay sizin derdinizi seveyim diyorsun.ülkedeki siyasetciler şuan ciddi ciddi cem yılmaza rakip olacak şekilde davranıyor.onları görünce bu yeni yetmelerin yaptıkları bana garip gelmedi yani.siyaset,komedi oyununa döndü resmen ülkede...