Bu gün beni o üniversiteden aradılar, (İlk defa bir burs başvurusunu yarım bıraktım diye arandım ilginç) bir kaç bilgi verdiler ve neden başvurumu yarım bıraktığımı, doldurma konusunda yardıma ihtiyacımın olup olmadığını sordular. Bende başvurudaki resmi evrakların ve belgelerin 3. kişilerce paylaşılıp paylaşılmadığını, herhangi bir gizlilik sözleşmesinin bulunmadığını sordum. Bana o belgeleri rektörün gördüğünü söyledi. Bende okadar başvuru arasında pek sürdürülebilir bir model olmadığını ve rektörün o başvuruların hepsini nasıl incelediğini sordum ve 7 kişinin daha belgeleri gördüğünün söyleyip biz de kimseye vermiyoruz zaten dedi
Yani ortada ne bir gizlilik sözleşmesi nede paylaşılmayacağına dair taahüt var.Kendi elimizle teslim ettiğimiz verileri muhtemelen satıyorlar
Bu üniversitede çok bilindik ilk 1.000 sıralama ile alan bir yer.Siz ne düşünüyorsunuz ?
Mesela size çok bilindik applybau'nun sözleşmesinin iletiyim, onlar bu kadar kişisel veri ve resmi evrak istememelerine rağmen sitelerinde başvuru formunda bu sözleşme yer almaktadır. https://applybau.com/docs/BAU_Aday_O...atma_Metni.pdf