enesutku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Amacım üniversiteyi savunmak değil, kesinlikle en azından bir sözleşme hazırlanmalı.

Fakat 7 kişi inceliyoruz demelerinden verileri sattıkları yorumunu nasıl çıkardınız?
Olay 7 kişi değil hocam. Bu tarz belgeleri iletirken en azından prosedör de olsa bi gizlilik sözleşmesi koyarsın mantıken. kvkk kapsamında değil mi ? Sitede oda yok Bu tamamen benim görüşüm. Hiç mantıklı gelmiyor.