• 25-05-2022, 15:40:47
    #10
    İnsanlarımız koyun sever, ses çıkaranı sevmezler.
    O yüzden de dolaylı olarak köpeklere tahammülleri yok
  • 25-05-2022, 15:50:09
    #11
    PeAylwin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Karşı dairemdekinin köpeği havlayıp duruyor (taşındığımdan beri), ben rahatsız olmuyorum alıştım da zaten küçükken köyde yaşadım falan hayvan seslerini ben duymuyorum çok sıradan bir ses gibi geliyor. Ama çocuğum olsa ya da seslere karşı çok duyarlı biri olsam kesinlikle çok rahatsız olurdum, insanları rahatsız etmemeniz gerek. Hem şehirde yaşayacağım hem de insanlar benim isteklerim için keyiflerinden ödün verecek diye bir şey yok.
    Hocam çocuk sevmeyen insanlarda var ona bakarsanız, bazı insanların çocukları sabahtan akşama kadar gürültü yapıyor. Yetmiyor gecede gürültü yapıyor, yeni evlenen insanların bebeklerinin ağlamasını komşular aylarca çekiyor. bu mantıkla apartmanda çocuk sahibi olmamalıyız gibi bir şey çıkıyor. Yanlış anlamayın bu gün birisi apartmanda köpek sesine laf eder yarın çocuk sevmeyen biriside çocukların sesine laf eder. Bence herkes birbirine anlayışlı olmalı.

    benim bir arkadaşım mesela oturduğu sitede üst komşunun çocuklarının gürültüsünden şikayetçi. adam çocuk istesem ben evlenir çocuk sahibi olurdum milletin çocuğuna neden katlanayım diyor. bu durumda oda haklı şimdi şikayet etmesimi gerekiyor belediyeye yada polise?
    • Ozkan1151
    Ozkan1151 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 25-05-2022, 16:20:56
    #12
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çocuk sevmeyen insanlarda var ona bakarsanız, bazı insanların çocukları sabahtan akşama kadar gürültü yapıyor. Yetmiyor gecede gürültü yapıyor, yeni evlenen insanların bebeklerinin ağlamasını komşular aylarca çekiyor. bu mantıkla apartmanda çocuk sahibi olmamalıyız gibi bir şey çıkıyor. Yanlış anlamayın bu gün birisi apartmanda köpek sesine laf eder yarın çocuk sevmeyen biriside çocukların sesine laf eder. Bence herkes birbirine anlayışlı olmalı.

    benim bir arkadaşım mesela oturduğu sitede üst komşunun çocuklarının gürültüsünden şikayetçi. adam çocuk istesem ben evlenir çocuk sahibi olurdum milletin çocuğuna neden katlanayım diyor. bu durumda oda haklı şimdi şikayet etmesimi gerekiyor belediyeye yada polise?
    Köpek=İnsan olması gerek onun geçerli olması için o sizin bakış açınız, benim söylediğim şeyle aynı mantığa gelmiyor yani sizin söyledikleriniz. Sürekli romantizm kasan, hiçbir gerçeklikle bağı kalmamış saçma sapan sanat & sepet & sol tayfanın sosyal medyada söylediklerinin aksine insan köpekten üstündür. İnsan ve köpek arasında anlaşmazlık varsa tercih edilecek kişi tabii ki insandır. Sizin verdiğiniz örnekte insan-insan çatışması var. Sosyal medyada yeni solun söylemleri toplumu o kadar toksikliyor ki bir forumda insan çocuklarının köpeklerle denk olmadığını ciddi ciddi yazmam gerekiyor. Ben de şikayetçiyim.
  • 25-05-2022, 16:42:54
    #13
    Hayvan sevmeyen insanı da sevmez.
    Hayvana saygısı olmayanın insana da saygısı olmaz.
    Hiç bir hayvana karşı değilim olmam da onların da yaşama hakkı var.
  • 25-05-2022, 16:45:45
    #14
    Köpeklere bayılırım, bahçeli evimde ömrünün sonuna kadar baktım. Şimdi binada oturuyorum ama sahiplenmem mümkün bile değil. Başkalarını rahatsız edemem. Kul hakkına girer. Onun yerine 7 tane kedim var, bütün ev halı kaplı kimse rahatsız olmuyor.
  • 25-05-2022, 17:12:13
    #15
    Birkesinde komsunun kedisi merdivenlerde geziyormuş. Çöp çıkarıyım derken birden eve girdi. Sarı şişman sevimli bişeydi. Geh muç muç diye diye arıyorum evde nereye girdi diye. Amacım yakalayıp iki sevip sahibine götürmek. Mutfakta masanın altına girmiş. Elimi uzattım sevmek için aslan misali tırnağını bileğime geçirmesiyle ortalık kanrevan olması bir oldu. Buda böyle bir anım.

    Apartman dairesinde kedi beslenebilir bence sessiz hayvan komsuya gelene gidene ses etmez en fazla korktuğunda saldırır oda ciddi bir şey yapması çok çok dusuk bir ihtimal. (beni buldu o ayrı )

    Bazı köpek cinsleri havlamıyor ses çıkarmıyor kedi gibi uysal. Ama pitbul tarzı ne halt edeceği belli olmayan bir cins oturduğum sitede yada apartmanda otursa gerekli yerlere şıkayet ederim. Netice alamazsamda gider yasal yollardan silah satın alırım.