• 24-05-2022, 01:22:55
    #1
    Nette şöyle bir videoya denk geldim . İzleyin gülemsetiyor biraz..


    https://www.youtube.com/watch?v=L1_f...va%C5%9F%C4%B1
  • 24-05-2022, 01:27:01
    #2
    r10 geceleri ne mi yapıyor? Oynat bakalım.😁
  • 24-05-2022, 01:30:31
    #3
    Monster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 geceleri ne mi yapıyor? Oynat bakalım.😁
    varsa saçma video başka paylaşırsanız izleyelim. Zaten nette izlemeye bir şey bulamamaya başladım var mı favori videosu olan. iki monster bir postta buluştu bu arada.
  • 24-05-2022, 01:35:02
    #4
    savaş mı çıktı
  • 24-05-2022, 01:35:58
    #5
    Videonun yüklendiği yıl dövizin şiştiği yıl :/
  • 24-05-2022, 01:37:28
    #6
    Ukraynayı tehtid olarak gören rusya, abdd ile komşu olsa geceleri yatamaz zaten hocam.
  • 24-05-2022, 01:39:16
    #7
    Ee zaten saldırıyorlar ekonomik olarak dıj güçler filan diyorlar ya o işte xD
  • 24-05-2022, 01:46:49
    #8
    Dünya üzerinde Türkiye ile kara savaşına girecek kadar delirmiş bir devlet yoktur. Videodaki stratejik derinlik beni benden aldı "Karadeniz'i ablüke altına aldı" abluka olmasın o.
  • 24-05-2022, 02:03:34
    #9
    bim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dünya üzerinde Türkiye ile kara savaşına girecek kadar delirmiş bir devlet yoktur. Videodaki stratejik derinlik beni benden aldı "Karadeniz'i ablüke altına aldı" abluka olmasın o.
    abd ordu bütçesi 801 milyar dolar
    Türkiye 17,72 milyar dolar
    Türkiye yok ol deseler yok oluruz hocam kara savaşına girmesine gerek yok