• 23-05-2022, 00:38:10
    #19
    Geçmiş olsun hocam sabırlı davranmışsınız bende olsaydım döverdim o adamı orada
  • 23-05-2022, 00:39:49
    #20
    Millet kansız olmuş , okudukça kendini bunun gibi insan sanan insancıklardan biraz daha soğuyor insan , nasıl böyle kansız olduk hiç anlamıyorum, para varya ah şu şu lanet para bizi dinimizden imanımızdan uzaklaştırdı inşallah yakın zamanda insanlığımıza geri dönmemizi sağlayacak kıyamet gibi bir olay olurda düzeliriz bir süreliğine, bir süreliğine diyorum çünkü insancıklar zaman geçtikçe yine kansızlaşıyor. Allah yardımcın olsun. Azıcık içimi dökeyim dedim.
  • 23-05-2022, 00:40:55
    #21
    Teblig kağıdı, ihtar gitsin. Suç duyurusunda bulun belki senden başkaları da vardır. Belki kazandın. Belki iyi yanına kar kalmadı. Güzel canını sıkma hocam. Ben olsam acımam zor zaman da seni zor da koymuş. Bizim insanımıza yakışmaz bu.


    enzquella adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okul için salı günü yurtdışına gidiyorum pazartesiden şikayet edip öyle gideceğim fakat yine yaptığım mastaf onun yanına kalır bir şey yapamam diye korkuyorum
  • 23-05-2022, 00:43:35
    #22
    istanbul kelimesini gördüğümde gidişata pek şaşırmam diye düşündüm ama yine de çok üzücü. biz de ankaradan istanbula geldiğimizde çok şeylerle karşılaştık. bize de nakliyeciler 2bin tl ye yakın kazık attı. burası istanbul dedikleri var ya işte o yer diye düşünüyorum her defasında
  • 23-05-2022, 00:48:29
    #23
    Savcılığa ************** suçundan suç duyurusunda bulunun. İnşallah konu hukuki bir sorun ceza alanına girmiyor deyip takipsizlik kararı vermez. Ama evin ona ait olmadığını sonradan öğrendim desen belki bir şeyler çıkar. Savcı Uzlaştırmaya sevk eder, uzlaştırmada da paramı alırsam uzlaşırım dersiniz. Paranızı alabilirsiniz. Bir kuruş bile masrafınız gitmez.

    Hukuki alacak derse savcılık 1500 TL civarı masraf gider. Dosya en az 2 yıl sürer. Dava sonrası haklı çıkarsanız hem harcı hem de alacağınızı alırsınız
  • 23-05-2022, 00:48:29
    #24
    Ben olsam cidden dalardım herife. Bu tokatlamak değil çökmek! Bu arada mahkeme işi baya sıkıntılı olur. Yok şikayetti,avukat bulmaydı derken 1 yıla kadar uzar gider.
  • 23-05-2022, 00:53:49
    #25
    ibrahimdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Savcılığa ************** suçundan suç duyurusunda bulunun. İnşallah konu hukuki bir sorun ceza alanına girmiyor deyip takipsizlik kararı vermez. Ama evin ona ait olmadığını sonradan öğrendim desen belki bir şeyler çıkar. Savcı Uzlaştırmaya sevk eder, uzlaştırmada da paramı alırsam uzlaşırım dersiniz. Paranızı alabilirsiniz. Bir kuruş bile masrafınız gitmez.

    Hukuki alacak derse savcılık 1500 TL civarı masraf gider. Dosya en az 2 yıl sürer. Dava sonrası haklı çıkarsanız hem harcı hem de alacağınızı alırsınız
    1.500₺ ödeyecek gücüm yok şuan hemen anında mı ödüyoruz?
  • 23-05-2022, 00:54:39
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Hiç içime sinmeyen bir olay olmuş önceden forumda konu açmayı deneseydiniz sanırım yardımcı olucak 5 10 kişi belki daha fazla şekilde insan çıkabilirdi burası büyük bir aile umarim her şey istediğiniz gibi olur hani ne denir bilemiyorum o yüzden bu şekilde yazıyorum
  • 23-05-2022, 00:55:17
    #27
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç içime sinmeyen bir olay olmuş önceden forumda konu açmayı deneseydiniz sanırım yardımcı olucak 5 10 kişi belki daha fazla şekilde insan çıkabilirdi burası büyük bir aile umarim her şey istediğiniz gibi olur hani ne denir bilemiyorum o yüzden bu şekilde yazıyorum
    Teşekkürler bende kararsızım uğraşamaya değer mi diye