istanbul kelimesini gördüğümde gidişata pek şaşırmam diye düşündüm ama yine de çok üzücü. biz de ankaradan istanbula geldiğimizde çok şeylerle karşılaştık. bize de nakliyeciler 2bin tl ye yakın kazık attı. burası istanbul dedikleri var ya işte o yer diye düşünüyorum her defasında