AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç içime sinmeyen bir olay olmuş önceden forumda konu açmayı deneseydiniz sanırım yardımcı olucak 5 10 kişi belki daha fazla şekilde insan çıkabilirdi burası büyük bir aile umarim her şey istediğiniz gibi olur hani ne denir bilemiyorum o yüzden bu şekilde yazıyorum
Teşekkürler bende kararsızım uğraşamaya değer mi diye